Kobrahistorie - trening på ØVGS
Postet av Tore Erling Eig den 22. feb 2024

22. november 1988: Noen av våre aktive spillere fra denne tida. Kobra trente i den nye gymsalen (den gangen) på gymnaset. I dag er det kjemilokaler i dette bygget. Disse gutta gjorde seg meget godt bemerket i Hedmark. Anders Engh hadde også mange gode plasseringer nasjonalt - to bronse i NM for yngre 1985 var blant høydepunktene.
Fra venstre Ronny Engene, Ken Are Nytrøen, Anders Engh og Anders Torstensen.
Foto fra Glåmdalen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026