Mange prøvde seg på bordtennis
Postet av Tore Erling Eig den 10. aug 2024
![]() | ![]() |
Mange var innom Kobras stand under aktivitetsdagen i storhallen 10.08. Bjørn, Raymond, Kristoffer og Tore tok seg av standen. VI håper å se mange av de besøkende i Kobrahallen framover

Kristoffer og Raymond med de nye draktene våre

Bjørnis kom på besøk

Litt av hvert å prøve seg på

Oppvisningsspill
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026

