Ti på regiondommerkurs
Postet av Tore Erling Eig den 16. okt 2024

10 Kobra-spillere på dommerkurs i kveld. Erik Bergerseter var kursleder.
Fra venstre: Kristoffer, Per Magnus, Bjørn, Anne Mari, Grethe, Raymond, Bengt, Emilia og Joachim. Einar var også med, men var ikke til stede da bildet ble tatt. Erik i forgrunnen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026