Bjørn ble årets lagspiller!
Postet av Tore Erling Eig den 7. apr 2025

Bjørn var den spilleren som plukket mest poeng for laget sitt i 4DS. Dermed fikk han utmerkelsen som Årets lagspiller. Gratulerer!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026