Informasjon om Kobra Cup 1.-2. nov
Postet av Tore Erling Eig den 26. okt 2025

Et litt nedskalert Kobra Cup i Kongsvinger - og ikke i Charlottenberg, som har vært vanlig i de siste årene, har samlet 66 deltakere. Litt færre enn i fjor og en litt annen sammensetning av spillere. Det blir uansett spennende og moro!
Viktig å legge merke til er at vi starter begge dager kl 10.00.
Noen klasser utgår p.g.a. liten deltakelse: GJ17 og GJ15.
Deltakeroversikt: Påmeldinger.pdf
Tidsskjema: Tidsskjema.pdf
Vi vil også informere om at den utlovede kiosken som Montessoriskolen skulle ha utgår, men det blir likevel en Kobrakiosk - kanskje litt enklere enn det dere er vant med fra Charlottenberg.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026