4. og 5. divisjon i helga
Postet av Tore Erling Eig den 16. jan 2026
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Lørdag er det fullt kjør i 5. divisjon i Kobrahallen, med begge lagene våre på plass. Damelaget stiller trolig med Grethe, Anne. Tatjana og Janne, mens det andre femtedivisjonslaget består av yngre spillere ledet av Kristoffer. De unge er antakelig Jonas, Adrian og Torgrim.
Det ble bare én kamp for damelaget; 3-7 tap for Lynild. For de unge ble det 1-9 tap. Men begge lagene fikk hver sin WO-seier etter at Oslo BTK ikke møtte opp.
På søndag er det 4. divisjon for Bjørn, Emilia og Per Magnus på Høybråten, mens det andre laget vårt spiller på hjemmebane - trolig med Bengt, Jan Erik, Kristoffer og Tore.
Bengt, Kristoffer, Jan Erik og Tore vant begge sine lagkamper. 6-4 mot Fornebu og 8-2 mot Harestua.
Fra Høybråten meldes det om to seire og ett tap. 3-7 mot Fokus, 8-2 mot Vind og 10-0 mot Klemetsrud.
Go Kobra!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026



