Veteran-NM i Bergen
Postet av Tore Erling Eig den 24. mai 2026

Disse tre Kobragutta representerte klubben i helgas NM for veteraner. På damesida var det bare Janne Reum som deltok fra Kobra.
De beste resultatene for gutta kom i single. Raymond spilte seg fram til semifinalen hvor han tapte 1-3 for vinneren. Gratulerer med bronse! Christian ble slått ut i kvarten. Dag gikk til topps i B-sluttspillet!
Janne fikk en kvartfinaleplass i double og gikk til topps i B-sluttspillet i single.
Logg inn for å skrive en kommentar.