VI kvitter oss med gamle Kobra-effekter
Postet av Tore Erling Eig den 17. jun 2022

Etter opprydding i halle og på lageret kvitter vi oss med gamle T-trøyer og annet. Vi håper å slippe å kaste dette - så vi gir bort eller dere bestemmer selv hva dere vil gi for klærne. Kanskje noe kan passe til trening eller til maling...
Gundars har gamle spilletrøyer og overtrekk og Tore har stort sett av de gamle trøyene som er avbildet. Det er naturligvis svært begrenset utvalg av størrelser. Ta kontakt med Gundars eller Tore hvis dere er interessert i å overta noen av effektene.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
27.06: Potten vokser videre...
28.06.2026
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026