Gøy med familiebordtennis!

Postet av Tore Erling Eig den 11. apr 2023

Foreldre og/eller besteforeldre måtte til pers i kveldens familiebordtenns. Mange ivrige og blide koste seg med bordtennis, kaffe og vafler første treningskvelden etter påskeferien!


Logg inn for å skrive en kommentar.

Siste fra Tore Erling Eig