6.1.24: Maja vant snake på Harestua
Postet av Tore Erling Eig den 6. jan 2024

Bengt, Per Magnus, Bjørn, Raymond og Martine bakerst. Maja foran.
Maja vant sin klasse i dagens snake-liga på Harestua. Gratulerer!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026