Tidligere NM-medaljør
Postet av Tore Erling Eig den 4. feb 2024

Kobra møtte Klemetsrud i 4. divisjon lørdag. Der fant vi tidligere Kobra-spiller Nhut Minh Le som nå bor og spiller for Klemetsrud. Nhut vant NM-sølv i guttedouble for Kobra på 80-tallet. Her "gamle" klubbkompiser fra 35-40 år tilbake i tid. Den yngste vant i innbyrdes oppgjør:-)
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026