01.11: November startet med reprise...
Postet av Tore Erling Eig den 2. nov 2025
Kobra Cup og mye folk i aktivitet. På lottofronten ble det reprise da Randi Sjøvik igjen stakk av med potten på 2000,-. Gratulerer!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026
30.05: Nesten...
03.06.2026
Veteran-NM i Bergen
24.05.2026
23.05: Ingen vinner...
23.05.2026