Kobra klar for sluttspillfinale!!!
Postet av Tore Erling Eig den 10. mai 2026
I dagens spennende semifinale i Final4 slo Kobrajentene Fokus 5-4 og er dermed kvalifisert for finale!
Maja vant en, Mariam 2 og Kristina 2. Gratulerer jenter, og tvi-tvi i finalen kl 1500 i dag!
Oppdatering fra finalen: B.72 leder 2-1 etter at alle jentene har spilt én kamp. Det ble til slutt tap 2-5, men etter at Kristina hadde vunnet en kamp som ikke ble tellende opg at Mariam litt overraskende tapte 2-3 mot Susanne. God innsats fra jentene og en trivelig bordtennisdag i Kongsvinger!

Sølvlaget

Mariam ble årets lagspiller.

Vinnerlaget fra B-72

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tore Erling Eig
20.06: Potten vokser...
20.06.2026
Mega Cup
15.06.2026
13.06: Kun 6 denne gangen også
13.06.2026
Sommeravslutning
12.06.2026
06.06: Nesten igjen...
07.06.2026
WTT Youth Contender Sandefjord 2026
05.06.2026